Košařiska II
  Foto | Mapa | Profil tratě |
 Autor: Pavel Zubek  Celkem km: 33  Datum: 8.8.2004

Třinec - Oldřichovice - Košařiska - Třinec

Nedělní odpoledne je slunečné a teplé. Přímo vyzývá k vyjížďce na kole, proto jedeme i my. Po včerejším výšlapu na Ropičku jsme trochu unaveni, tak si dneska uděláme volnější výjezd.
Nějak se nemůžeme rozjet. Nohy jsou natolik ztuhlé, že se cítíme jako po flámu, ale na Karpentné už to jede. Šlapeme přes Milíkov do Košařisk na konečnou autobusu. Zde si dáváme pivo a po odpočinku pokračujeme na konec údolí. Cesta je dost příkrá a pivo Erice nechce povolit jet výše. Odmítá pokračovat dále, tak se vracíme zpět do Bystřice a pak na Zaolší. Z kopce se jede dobře a můžeme sledovat dění kolem silnice a kochat se novostavbami rodinných domků.
Dokonce sledujeme kombajn, který zrovna sype hospodáři obilí do pytle, ale co to?! Nějak se to v něm zaseklo a obilí se sype z pytle už ven! Gazda řve: „Zastav!!!“ Ale ono nic. Řidič už mlátí ocelovou tyčí po páce a daří se mu ji posunout do vytoužené polohy. My se za to smějeme do posraní. Sedlák je zasypán až po pás v kupě obilí, nadává, je rudý jako krocan a nemůže se vyhrabat ven. To se jen tak nevidí!
Zase však musíme stoupat na Zaolší a po dlouhém sjezdu nám to opět nějak nejde. Kolem zahrádky babičky Věrky pokračujeme přes Kamionku domů. Pěknou cyklovyjížďku končíme v restauraci při pivě.